lördag 26 december 2009

Annandagen

Nu har jag helg, och det känns inte så dumt det. Julen har varit fin fastän jag har varit mesta tiden på jobbet, men vi har haft det så mysigt även där . Klockan fyra när jag slutat har familjen hämtat mig för att åka till härligt goda och fina julbord och såklart viktigaste av allt...till nära och kära. Julafton var vi med mina föräldrar, tre bröder med deras familjer och så ett gäng hundar, fast den här gången var det bara fem vovvar i köket.
Juldagen blev det middag med svärmor & svärfar.

Det är bara jag och hundarna hemma just nu ,( även Felix och Foxi) övriga familjen är på Elgigantens rea. Få se om mannen kommer hem med något spännande.... Att barnen hittar sig något spel, det vet jag.
Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa. Enda jag vet jag ska göra är att gå en lååång promenad med hundarna.
Ha en fortsatt bra helg.

4 kommentarer:

  1. Hallå!
    ...och god fortsättning på julen!
    Så skönt att ha nån ledig dag under julen för dig åxå!!
    Ha en riktigt härlig ledig dag!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Tack för kaffet... och förlåt att jag väckte dig, det var inte meningen!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  3. Hallå!

    Jaa det vore trevligt med lite ost och kex, Krille är kvar än hos mamma och pappa och fixar med värmen...men ikväll kan vi säkert komma, jag tar med lite vin!

    Syns ikväll!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt År! Längesen vi sågs, ses vi kanske på utställningen i mars?:) Kram

    SvaraRadera