lördag 12 december 2009

Hästrundan

Idag har jag mest sett tv, vinterstudion började halv tio så det har varit skidor för hela slanten. Och ikväll visades matchen mellan mellan Luleå och Modo. till min glädje knep Modo extra poängen i förlängningen. Förresten , jag har inte bara sett tv.. förmiddagen följde jag och hundarna ut på en ordentlig promenad med grannarna och deras Alfred. Det tyckte vi vi behövde efter allt gott vi åt igår. Vi gick den s.k hästrundan, en runda på c.a åtta kilometer och där hundarna kan få springa lös en bra bit. Kan säga att det inte bara är matte som mått väl i soffan nu på eftemiddagen.

Nu väntar sängen och min nya korsordstidning. Än så länge håller jag mig till lätta och medel svåra kryss.Jag har nyligt börjat lösa korsord och det är riktigt kul och för mig är det ett superbra sätt att avsluta dagen. Ganska fort så blir jag riktigt trött och sen somnar jag så gott och fort!!

2 kommentarer:

  1. Men hörru, vad är du för en? Bo i Norrbotten och rata sitt enda elitserielag. MoDo... det är ju inte ens nästgårds ;O)

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig runda :)
    Mvh Ronja o Kastor.

    SvaraRadera