söndag 6 december 2009

Första sparkturen

Efter jobbet åkte sparken fram och sen tog jag Liva med på hennes första sparktur. Det är jättebra sparkföre nu, härligt var det och Liva fick ordentlig motion. Vi sparkade ner på elljusspåret där hon fick springa lös, naturligtvis hittade hon nåt mindre trevligt att rulla sig i så det blev duschen när vi kom hem. Jag hör till dom som inte tror på att bada hundarna titt som tätt,utan bara då det är riktigt nödvändigt.Men jag måste också erkänna att jag nästan blir glad när jag måste för visst är dom mjuk och go och luktar gott när dom är nybadade.!

Imorgon har jag planer på att åka och köpa en dragsele till Liva, får jag bara tag på en så blir det sen en sparktur ,men då ska hon få dra litegrand. Spännande att se hur det går.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar