torsdag 3 december 2009

Lite Felix

För några år sedan köpte jag fem stycken ljusslingor jättebilligt på Jysk,och dom har blivit liggande i sin kartong . Men i år kom då en till användning.Förra veckan tog jag mannen och hundarna med mig till skogen och hem fick vi med oss lite granris. Det blev riktigt fint, men det som är riktigt vackert på de här bilderna är vår älskade goa Felix!!
Vad den stackaren fått stå ut med...Inte nog med att vi tog hem en tokig flat utan även sen en liten Maya. Det som vi har märkt,lustigt nog, är att Felix accepterar Maya mycket bättre än Liva. Liva behöver bara visa sig så fräser han, men Maya ,hon får vara nära och t.o.m tvätta honom!! Vi har fortfarande grind för till hallen och det är mycket för Felixs skull.. I.o.m det har han där och i barnens rum en "frizon". Absolut storfavoriten är Jenny och hennes säng är där han mest håller till.




Och min adventsfavorit här hemma är min röda stjärna som jag har i vardagsrummet.
Det är andra året jag har den.

1 kommentar:

  1. Kastor och min mammas katt blev faktiskt riktigt goda vänner till slut efter mycket övertalning. De lekte och katten gillade att retas!

    /Ronja o Kastor

    SvaraRadera