onsdag 2 december 2009

Nu har vi snö



Nu har vi även fått snö , det är så fint ute och hundarna bara myser.
Igår kväll blev det promenad över ängarna , det var fullmåne så
det var riktigt ljust ute, Så mysigt!

Idag är jag ledig, inte dumt det. Det blir snart en promenad med hundarna sen en snabbis till stan.
Sen har jag tänkt komma mig till vårdcentralen och ta det här vacccinet. Jag har velat hit och dit och egentligen skulle jag vilja strunta i det, men igår var övriga familjen och ta det och jag har tidigare sagt att vi ska hela familjen göra lika så nu är det bara att palla mig dit.

2 kommentarer:

  1. Så fina vinterbilder på hundarna!!

    Vi hörs & syns!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Hej veronica
    Jag var i dag kl 13.00 och och tog influensa vaccinet.Jag är så känslig så jag kände då hon stack in sprutan.Är öm i armen kan ej he upp vänsterarmen ordentligt.Men annars gick det bra.Hoppas det gick bra för er med.Det var mycke folk då jag var där .Träffade lisbeth var där och skulle ta den också.Villka fina och mysiga kort på hundarna.Dom är så söta.Ha det bra kram ann-charlotte

    SvaraRadera