söndag 11 april 2010

Ollesdagen

Även idag har vi varit till olles backen. Idag var det s.k. ollesdagen så det var en hel del folk där och det bjöds på korv , kaffe och fika. Det ordnades tävling i backen för barnen och även en tipsrunda runt ollesberget. En promenad runda på c.a tre kilometer som jag gick med min mor , svägerska och Liva ,som till hennes lycka fick följa med på ollesdagen och vara med sin matte, alldeles själv. Systrarna fick stanna hemma den gången.
Trevlig dag har det varit och vilket fint väder vi haft!!

Ikväll har vi varit och sett vår första match för säsongen, det var även premiär för Kanaya att följa med och se fotboll med vår familj. Hundarna är så fina att ha med sig, lugna är dom och inte skäller de heller, men de är ju också vana att följa med lite överallt..

Imorgon är det skoldags igen, även jag ska dit imorgon. Jag kommer vara en del i skolan med Johan nu i början, till jag ser att allt fungerar och Johan är trygg och vet hur han ska ta hand om sig när han är i skolan.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar