måndag 19 mars 2012

Ditt och datt

Blev att stiga upp tidigt i morse, klockan nio skulle vi vara i Luleå. Vi var hemma redan stax efter elva och då blev det att lägga sig i soffan och se det jag spelat in från helgens alla skidtävlingar. Har ju varit så fint väder så vi har inte varit inne och sett tv. Vi har varit på skidtävling, karlavagnen har gått i helgen. Jenny har inte åkt men vi var där ändå och hejade på ungdomarna.Två trevliga tävlingsdagar har det varit och dessutom kanonväder.
Har även jobbat i helgen, två timmar lördag och söndag. Det är med lätta steg jag går till jobbet :)Så kul att träffa alla igen , mina fina arbetskamrater och mina gulliga gamlingar. Nu till veckan så är det ingen vikarie för mig utan jag jobbar själv mina två-tre timmar. Jag hoppas det med ska gå bra.
En härlig eftermiddags tur blev det idag med hundarna. Det blev ju lite kallare igen så skoterlederna är kanonfina att gå efter. I helgen har vi vilat från promenader , men lördag fick dom följa med på skidtävlingen , och efter att ha varit ute i några timmar bland en massa folk och även hundar så var dom ganska så belåten lördag kväll.

Händer inte så mycket här just nu..Dagarna är sig ganska lika. Träning,yoga ,sjukgymnastik och hundpromenader. Och så nu lite jobb på kvällen, så visst händer det en del .. men inget sånt där utöver det vanliga. . Men nu är det inte länge innan spår och jakttränings säsongen börjar , även utställningar börja komma igång snart. Och det ser jag fram emot, hoppas bara ryggen och benet oxå vill vara med då ...
Ha en fortsatt fin vecka allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar