onsdag 28 mars 2012

Längtan efter fotboll

Har just sett Milan-Barcelona , matchen slutade 0-0 ,men trots att inga mål blev så var det en riktigt bra fotbollsmatch :).
Nu längtar jag till alla fotbolls serier drar igång så jag får fara och se fotboll live.Tycker det är trevligt att se fotboll, man träffar alltid på nån bekant , dricker lite kaffe och hundarna kan man alltid ha med sig :) och fotboll är ju så kul att se!
Nu till helgen har Jenny träningsmatch , hennes fot har blivit bra nu så hon kan vara med och spela. Toppen ! Det ser jag fram emot..

Jag och mamma har haft en härlig stund i dag i skogen tillsammans med hundarna.Eller stund...vi var ute i tre timmar . Det blev en lång fikastund i strålande sol . :)
Nu väntar sängen och jag ska sova lika bra inatt som jag gjorde natten som var.
Har jag tänkt ialla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar