lördag 10 mars 2012

Knöppelberget

Jag har sagt åt mig själv att trots att jag är så intresserad av att se sport på tv så får det inte ta över alldeles...Så idag så skippade jag att se fem milen från Holmen Kolmen och istället så tog jag hundarna ut på en långtur i det vackra vädret. Det blev en tur upp på "knöppelberget" ,har hört att det heter nåt sånt :). Jenny och hennes kompisar skulle dit med skoter så jag tänkte jag skulle gå dit och få grilla mig en korvsnärt :) . Men dom åkte till ett annat ställe där det var mindre folk.
Det var två familjer där, mycket trevliga människor, så trevliga så jag blev stannandes där över en timme. Mycket prat och kaffe blev jag bjuden på :).
Det blev en tur på tre timmar, vi mådde ganska så väl ,jag fick bra motion och har t.o.m fått lite färg på mina bleka kinder.
Ikväll har jag tagit det lugnt, legat på soffan, sett melodifestivalen och ätit godis och chips. Med gott samvete ! :)
Rätt låt vann. Eller ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar