tisdag 20 mars 2012

Ren möte igen!

Den här gången i Sjulsmark. Jag och mamma gick med hundarna efter skoterleden mot Holsträsk då vi ser ett gäng renar komma mot oss. Dom vände snabbt när dom såg oss..Mamma hann koppla Ixie , Liva ock Kanaya drog iväg efter dom men vände om och kom tillbaka ganska så snabbt , de insåg nog att jag kom nog så långt bort från dom. Tur dom är så mattekär:):)

Har varit på yoga idag :)Nu riktigt längtar jag till varje yoga lexion...hade jag bott i stan skulle jag med all säkerhet gå oftare än två gånger i veckan, men som det är nu så funkar det och känns bäst med två gånger. Vi gjorde ett par nya positioner idag, vilka verkligen visade mig hur stel jag är i vissa delar av kroppen . Jättestel! Ja, det är då en stor utmaning för mig att se om det går att yoga sig lite mjukare :):).

Ska se lite fotboll innan jag lägger mig. Har varit så jättetrött idag...Somnade t.o.m till när jag fick behandling idag hos sjukgymnasten :). Kanske det fattas lite sömn..
En god nattsömn önskas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar