fredag 16 mars 2012

Underbara dagar

Vilka fina dagar vi har nu, underbara vår! Och jag försöker verkligen vara ute...blir långa promenader med hundarna, varje dag efter skoterlederna. Bara passa på medan lederna håller , men än är det inga problem. Jag hoppas det får vara riktigt nattkallt så lederna håller ett bra tag till, det är ju bara så härligt att kunna gå i skogen och för hundarna att springa fritt. Jag går oftast på dagen och då är det väldigt lite skotrar i farten, inte för att det är nåt problem..dom hör man på långt håll och alla skoterförare visar sån hänsyn. Och hundarna är heller inte varken rädd eller så intresserad av dom. Hundarna har lärt sig nu att skotrar = matte och godis :):)
Tänk vad godis i fickan kan göra underverk :)

Annars så har jag börjat jobba lite smått ,25%..ett par timmar åt gången. Det är fantastiskt roligt att vara tillbaka! Hur går det då??..ja, det går....Jag är ju så mycket bättre, kan ju då gå i ordning..Nu är det bara denna ishiasvärk..men så länge länge jag står och går så är den oxå bättre. Och tabletter måste jag äta än.
Men som sagt så mycket bättre och jag är så otroligt lycklig för det.! Nu ska jag träna och ta hand om mig själv så jag förhoppningsvis slipper gå igenom det här igen.

Nu ska jag gå och vara trevlig en stund, börjar en film nu som vi ska kika på.
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar