tisdag 27 mars 2012

Förkyld

Nu har jag blivit förkyld, det var länge sedan jag var det. Men det är inte så farligt ,jag är mest täppt, lite tryck i skallen och bihhålerna, ingen feber eller den här hemska hostan som jag hört andra fått ha i veckor.. så jag ska inte klaga..

Blev inte mycket sömn natten som var..jobbade 21- 00, och det tog ett bra tag innan jag varvat ner och kunde somna. Och halv sex! så var det sovit klart. Steg upp och lade mig på soffan med Liva & Kanaya ,men inte kunde jag somna om då heller.. Så jag har varit lite sliten idag.
Yoga lexionen på förmiddagen missade jag inte för det och det är glad för, för den var mycket bra. Och en lång kvällspromenad i vårsol blev det , men nu är det gränsfall det går att gå efter skoterlederna,tyvärr .Men till min glädje hör jag det ska bli minusgrader till helgen :)

Jag har nyss sett en hel fotbolls match på tv, och inte ens varit i närheten av att somna...:)så så trött är jag nog inte :)
Men nu väntar sängen...
Och förhoppningsvis en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar