fredag 10 augusti 2012

En dag i skellefteå

Gårdagen spenderade jag i skellefteå  tillsammans med sonen och hans kompis. Pojkarna höll till i den fina skateparken som finns där (tänk om vi kunde få nåt liknande åt våra ungdomar i Piteå! ). Jag valde att vara på Vitbergsbadet ett par timmar, där mådde jag riktigt väl, låg i en solstol läste och löste korsord. Satt en stund i den varma bubbelpoolen och sen så åt jag en mycket god kycklingsallad :).
Nu är jag igång ordentligt med jobb efter semestern..helgen är räddad :). Men det känns bara  bra och roligt (fortfarande) att jobba. Nu i september går jag upp på full tid och jag hoppas att det kommer gå bra , det känns då som att det kommer att funka :). Har lagt in lite semester i september så jag har mycket bra schema , inte så dumt med lite mjukstart. Sen så älskar jag ju hösten( om nu nån har undgått att missa  det :):)) så jag är gärna ledig lite extra .

Nu ska vi ta systrarna K på en promenad runt Sandlaberg. Efter det ska Liva få apportera lite fågel. Och ikväll ska jag se handbollsherrarna spela semifinal mot Ungern..tänk att jag hade sådan tur att matchen går så jag hinner se den innan jag jag ska på jobbet.

Men först ska jag ringa mamma och höra hur det är med Ixie,hennes finska lapphund. Hon blev ormbiten i gårkväll och blev inlagd på djursjukhuset i Gammelstad. Stackars fina goa Ixie,  hoppas allt nu är okej så hon får komma hem till sin älskade matte och husse.<3 .="." p="p">
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar