onsdag 22 augusti 2012

Idag gick det lätt.

Idag har det regnat av och till men efter middagen så sken solen och då tog jag hundarna med mig runt Sandlaberg. Jag tog på mig sportbh och Jennys avlagda springarskor ,tanken var att jogga en bit . Det blev att jogga större delen av rundan :) ..det gick så lätt, mycket syre i luften och vänster knä kändes inte heller av , vilket jag tackar Jennys fina skor för. För fast det är hennes avlagda så är dom varken gamla eller välanvända och framförallt är det ingen dålig sko, dämpningen är bra! Min dotter har nämligen dille på gympaskor så hon har ett antal :) men det är bra skor hon köper , och tur (för mig)är att vi har samma storlek :).

Nu har jag duschat och ska snart bege mig till jobbet. Jobbar bara inatt sen är jag ledig till måndag.
Ha det 

1 kommentar:

  1. Men Hej! =)
    Har väntat på en kommentar från dig, så jag hittar till din blogg också! ;)

    Ja det går så lätt och enkelt för ellenor på förskolan, så det behöver inte göra ont i mammahjärtat.

    Ja jag hoppas det dyker upp något jobb framöver, men än har jag ju några jobbnätter kvar :)
    Hoppas allt är bra med dig! fina vovvar hade du då, dom ser riktigt goa och fina ut..

    Ha det bra, Kram /Angelika

    SvaraRadera