tisdag 28 augusti 2012

Helgen som var

 Söndag så åkte jag och Kanaya till Lillpite, spårträning tillsammans med Kotten och Kakan( bilden).Kanaya fick träna skott för första gången..och det gick ändå bättre än vad jag trodde. Men mycket mer träning behöver hon. En trevlig dag, gott fika :) och nya trevliga bekantskaper.

 När jag kom hem blev det apportering med en taggad Liva.Med glädje apporterade hon kråka och kanindummy med jättefina avlämningar :) Att nu Liva har konkurrens om min tid och uppmärksamhet är det bästa som kunde hända för att vår träning skulle börja gå bättre. Där hade Livas uppfödare så rätt .

Igår var jag i Boden hela dagen med min goa vän Eva. Jag fick se Johannes(hennes son) lilla lägenhet där han nu ska bo närmaste åren. Jättemysig lite etta. Vi hade en jättetrevlig dag, sprang på affärer, åt gott och surrade en hel del....Oxå fick jag jag ju rå om lillprinsen,Isak. . Tänk han fyller snart tre år..tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar