onsdag 15 augusti 2012

Livet leker







Det har varit en varm dag i dag med. Vi åkte ut till Borgarudden en sväng på eftermiddagen, hundarna fick bada, lycka ! och så åt vi ett mycket gott skrovmål .

Idag har jag bara varit trött!! Sov till halv elva och sedan sov jag mellan fyra och sex  och trött är jag fortfarande! Ska alldeles strax gå och lägga mig. Men jag har putsat alla fönster utvändigt, renbäddat alla sängar och tvättat ett par maskiner så jag har då ändå fått gjort nått nyttigt idag. Förutom då att aktivera hundarna :). Men det är nåt som jag aldrig ser som ett måste eller som något besvärligt utan bara så underbart roligt! Och som jag skulle kunna ägna mig åt  hur mycket som helst ..

Jag har tagit fram ett par fåglar från frysen, tänkte att nu är det dags att Liva ska få börja  apportera tinad fågel,  bäst att träna det inför komma skall... Blir spännande att se i morgon vad hon tycker om det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar