tisdag 28 augusti 2012

Liva och jag..

 Jag är ju mycket ute i skog och mark och aktiverar mina hundar
på olika sätt men...
 många stunder ser det faktiskt ut så här med :) Mys i soffan med finaste ,underbaraste Liva.Mitt allt!

Jobbade natten till idag, men sov inte alltför länge. Steg upp klockan ett och då hade jag legat vaken en stund..Efter midddagen så gick vi med hundarna runt Sandlaberg, skönt med en promenad ..en fin höstkväll har det varit.
Imorgon blir det tur till IKEA, vi ska handla till Jennys student rum. Ska försöka få till det så det blir riktigt mysigt och fint för henne. Johan ska få sig ett nytt skrivbord till sina datorer.  Sen följer det nog hem lite annat smått, lätt det brukar bli så :)
 
Nu en dusch,sedan sängen och lösa lite korsord.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar