söndag 21 oktober 2012

Kanayas utställningsdag


Exc. type o prop. Beautiful head.
Little to light nose colour. Exc. temperament. Moves well-
Excellent 3:a ökl CK.
 
Kanaya var toppen fin i ringen. Så glad och alert, hon visade verkligen upp sig fint.Roligt att domaren såg det och tyckte om det. Kanaya var verkligen fin. jag är såklart nöjd med resultatet och den fina kritiken, men faktiskt tyckte jag den här gången att hon borde ha placerat sig i bästa tik..:).
 
Jag har ju fått höra ett par gånger att Kanaya har färgen emot sig, dom cremefärgade går visst inte alltid hem hos domarna. Beklagligt och  fel är det , om det nu är så.. Men det spelar ingen roll, jag älskar den cremefärgade lapphunden!   En sa åt mig att jag skulle veta att jag har en fin tik som går så bra på utställning  trots den färg Kanaya har,  det var ju inte så dumt att få höra :), .
 
 På återseende..


1 kommentar:

  1. Wow vad pälsig hon ser ut att vara nu :) Hon är den finaste creme hunden jag sett ;)

    SvaraRadera