tisdag 30 oktober 2012

Mindre trevligt väder

Om jag säger som så..idag har jag njutit destomindre av vädret..Och kvällens promenad med Liva var allt annat än trivsam, blött och halkigt var det men hem kom jag mig då helskinnad :)
Sov till klockan ett idag, hade nog kunnat sova längre men ska man somna nån gång ikväll så var det bara stiga upp. Natten gick ,som vanligt, snabbt. Full fart hela tiden, har sagt det förr men säger det igen..Tur man har de underbaraste jobbarkompisarna och ett så fint samarbete. Vi hjälper verkligen varandra..
Så nu är man ledig en vecka ,inga stora planer har jag. Eventuellt, kanske ska jag på Hundvis tematräff i morgon. Skulle vara kul, trevligt att träffa lite hundfolk och se Hundvis nya lokaler.
Är det inte bara halkigt så far jag nog. Och jag tror det blir Kanaya som får följa med.

Tänker så mycket på de två lapphundarna som fortfarande inte kommit till rätta. Var kan dom vara, och är det ingen som sett något spår efter dom ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar