torsdag 11 oktober 2012

PM

God morgon.! Längesedan jag steg upp så här tidigt(då jag inte varit tvungen), men jag har haft en bra natt ,rent sovit bra . Förra natten var egentligen inte dum den heller, hade det gode så mysigt med två supergoa hundar i soffan och bra på tv var det med. Men man ska ju helst sova på natten.:) Förutom då när man jobbar :)

Dagen är fullspäckad, har en hel del att göra . (egentligen har jag inte tid att sitta här:)) . Efter lunch ska jag och mamma till stan, vi behöver handla lite inför helgen. Ikväll har jag arbetsplatsträff.
Innan stan har jag tänkt en skogspromenad med vovvarna och Kanaya ska badas. Sedan måste jag börja packa.
I helgen ska jag och mamma till Sundsvall. Utställningsdags igen. Lördag ställer jag Kanaya och söndag Liva. För ett par år sedan var jag och såg när det var utställning i Nordichallen , men det är första gången jag ställer själv. Det ska bli skoj. Roligt att få ställa ut inomhus, det blir första "riktiga" utst. för  Kanaya inomhus. Hoppas bara hon inte känner sig obekväm i den nya miljön..Men Liva är ju med:)Tryggheten och bästa vännen. Och för Liva är det inga problem!
Blev lite förvånad när jag fick pm:et...Att flattarna är många(c.a 45 st) är ju som det alltid brukar. Men F. lapphundarna var lika många den här gången! Det hade jag inte väntat mig, men det kanske är vanligt när man kommer lite söderut.?? Så  jättekul det blir att få se så många olika lappisar, fastän det blir svårt för oss att bli placerad i den konkurrensen. men kvalitetsbedömningen ska ju då vara densamma oavsett hur många man är.. Eller :):)

Utställningen blir kul, men  att få resa bort, bo på hotell, umgås med mor, det är det som känns det viktiga :).Utställningen är väl egentligen mest en anledning att få komma sig ut, eller rättare sagt att få det till att bli! Och mycket tid finns att göra annat, så det blir att besöka IKEA och övriga affärer på Birsta köpcenter :)

Förra gången jag besökte den här utställningen var det en fotograf där som tog jättefina kort, hoppas dom är där nu för då ska Liva fotograferas!  Och så ska jag beställa så jag får hem en tavla på henne.
Har tänkt det så länge..
 
Oj, nu lyser solen!! Nu måste jag skynda mig ut,
Ha det gott
,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar