söndag 7 oktober 2012

Vilken motivation!

Till middag blev det palt, alltid gott! Sen trotsade jag det mindre roliga vädret och begav mig till skogen tillsammans med hundarna. Säger då det,tur jag hade stövlar och tur jag har hundar som inga problem har att bli blöt och gå i vatten!
Innan promenaden så lade jag ut ett fält med nio dummies åt Liva. Jag hann knappt blinka så hade hon hämtat in allihop med perfekta inlevereringar. Det är så synd att det inga mer jaktprov är här omkring, för så otroligt duktig och motiverad Liva är nu skulle jag verkligen vilja gå på fler prov. Men det är bara satsa vidare och se fram emot nästa säsong med träning och prov.

Nu ska jag lägga mig och vila . Jobbar i natt, tredje natten i rad . Jobbar även imorgon natt . Första gången jag gör en fyranätters, så det blir intressant att se vad jag tyckte om det.
 
 
Ha det gott. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar