onsdag 10 oktober 2012

Upp och ner

Gick av i går morse efter att jobbat mina fyra nätter. Det har inga problem varit med en fyranätters, det är precis som en av mina arbetskamrater sa, går bara lättare och lättare. Problemet är att vända tillbaka dygnet.
Igår kväll var jag så trött , klockan nio gick det inte längre, då gick jag i säng. Somnade direkt. Hoppades och trodde nog att jag skulle sova hela natten , då jag inte sovit alltför mycket sista dygnen.. Men inte det! Halv två vaknade jag , pigg! Var bara stiga upp, jag åt och såg tv. Halv sex la jag mig igen ,somnade och sov till halvtio.   Men jag har då sovit 8 timmar, men i omgångar :) Så jag känner mig pigg och utvilad.
Ska strax iväg till frissan. men nu har jag beslutsångest.. Hade först tänkt klippa mig bara lite, men nu är jag ju sugen att klippa av mig mer hår. Nån tyckte jag skulle göra det igen, och  såg kort på mig när jag hade lite kortare hår, det var ganska fint..Och lättare att fixa till är det. Är ju inte så duktig på sånt och inte alls intresserad heller :) .
Få se vad det blir, kanske jag ska ge frissan fria händer :)
Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar