måndag 24 juni 2013

Bertnäshamnen

 Fick så många bilder där Kanaya har ute tungan. Var bara tvungen
att göra bildkollage.

 Inte bara Liva som tycker om att bära dummys
 Och en simtur blev det idag med. Flera för Liva!

Hinner inte riktigt med :)

Idag har det varit riktigt varmt, så eftermiddagen spenderade jag och Vovvarna vid Bertnäshamnen. Och kameran följde med. Det var inte meningen att fota idag , men kameran låg där i bilen (sedan sist) och då var jag ju liksom tvungen,,Blev sådär 80-90 bilder! Och fina bilder så kan jag omöjligt radera något.    Har lagt ut bilder även på facebook , men nu tror jag här framöver det mest blir bloggen som gäller.
Kanaya var verkligen i sitt esse dag! Så otroligt pigg och glad, och om möjligt ännu mer sugen att vara med på bild än vanligt :).  Lyckades även få några fina bilder på Liva, men jag får kämpa för de enstaka. Hon har liksom inte tid att modella :) .
Har även ikväll varit ut på Borgarudden , mamma skulle hälsa på brorsan och då hängde jag på.  Sen har jag sett tv. En ny serie ,Hunted, har börjat . Helt klart sevärd.

Nu hoppas jag på fint väder imorgon, planerna är att åka till Norrstrands badet med Ulrikorna och deras barn. Sen måste jag få det till att klippa Kanayas klor och frissa till hennes tassar. Liva ska till frissan på onsdag. Jag själv skulle oxå behöva frissa till mig lite, det gäller ju att vi är så fina som möjligt till helgen :)
Fredag morgon då åker vi :) Så nu får ni hålla tummarna för oss här hemma, det är ju en bit att komma och heja på plats..
Kram
(Mer bilder från dagen kommer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar