måndag 24 juni 2013

Jonvallen

Idag har jag och Liva varit till Jonvallen med labbegänget. Liva var duktig och viktigast av allt vi hade det så trevligt tillsammans. Härligt gäng! 
Ikväll åkte jag ut till Borgarudden och hälsade på brorsan och hans familj ,de står där med husvagn. Det var kul att träffa barnen, ja även brorsan och svägerskan :).

Har faktiskt blivit förkyld, näsan, ögonen kliar och halsen svider,  det är nog därför jag varit så trött och matt några dagar. Men snart är jag nog pigg igen. Det är då bra det kom nu och inte nästa helg när jag ,Liva , Kanaya och mamma (såklart) ska iväg på trevligheter. Då ska vi till Gällivare, bo på hotell och må gott. Och så ska ju både Kanaya och Liva ställas ut :). Första gången jag åker till Gällivare utställningen, det ska bli riktigt skoj! Oj , vad jag längtar!
Ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar