tisdag 4 juni 2013

Riktigt fin dag

Idag har jag haft en sådan här här dag då man riktigt känner att åh vilken fin dag!
Först och främst för att jag och barnen hade en jättefin stund tillsammans på stan, Johan fick sig jättesnygga examenskläder, vi åt god mat och innan vi åkte hem åt vi stans godaste mjukglass. Den finns på Ica Kvantum :).
Svalt och skönt har det varit idag, nästan lite kallt. Men då har jag passat på att ta mig en joggingrunda runt Sandlaberg tillsammans med Liva och Kanaya. Om det kändes bra att springa??? Nä, inte alls ! I alla fall inte  första biten , sen kändes det kanske lite lättare. Det var bara  andra gången i år jag varit ut och sprungit ,så jag kanske inte ska vänta mig att det ska gå så lätt :) . Men  skönt är det att få upp pulsen  iallafall:)

Ikväll har jag och Liva varit till Holmträsk och sett fotboll, derby mellan Alter och Norrfjärden.  Norrfjärden kvitterade i sista sekund på straff . 3-3 slutade denna mycket spännande match.  Heja NIF.!

Nu ska jag varva ner med Liva på soffan framför tvn. Förhoppningsvis blir jag lite trött så jag kan somna ...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar