onsdag 12 juni 2013

Liva i fokus

Igår kväll hade vi träning med kursarna. Innan vi träffades så lade jag ut ett fält åt Liva . Ett fält med korp, kråka , trut, och kanin. Första gången med kanin i år, men kaninen är aldrig problem för Liva. Den vill hon så gärna bära :). Hon gjorde ett bra fält, det enda var att hon började med att rata korpen, men efter en liten rättelse så tog hon den fint och kom in med den.
Med kursarna så höll vi till i Vargtjärn. Jag och Liva tränade markeringar och linjetag. Hon var klockren :) Kråka,korp,  kanin och trut apporterade hon lika fint som om det skulle vara hennes kära dummys. Mattes duktiga  älskade vacker Liva!
Nu ser jag bara fram emot i morgon, då är det träning med Älvgårdarna( labbegänget). Kul!!

Idag ska jag packa ryggsäcken med fika och  ta med mig Liva och Kanaya på en utflykt. Det har småregnat lite på morgonen men det blir ljusare och ljusare så jag ska vänta ett tag till. Det är helt perfekt promenad väder idag. Svala vindar och klar luft ,det gillar jag!

Men nu ska jag göra lite nytta, bl.a dammsuga . Det är en hel del Kanaya hår kring golvet!

Rysslands bidrag till Eurosions var en av mina favoriter. Vacker ballad och duktig tjej på sjunga. Tycker ni inte ?? Lyssna och njut :)

http://www.youtube.com/watch?v=SuF8ihySi4M


http://www.youtube.com/watch?v=ym68oXYYftQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar