onsdag 26 juni 2013

Klippning,valp möte och skogstur.

 Idag har Liva blivit frisserad av sin uppfödare så nu är hon så snygg!
På väg hem så stannade vi i Bertnäs så att hon fick bada. Skönt för henne , det
har varit varmt idag.

 Sen så har hon fått träffa lilla Harry för första gången. Som alltid så älskar Liva att leka
med valpar. Söta Harry var inget undantag. Och trots Livas sex år så är hon ju en både en så snäll och rolig lekkamrat. Full bus!


 "Ulli" är nu hemma och ikväll så földe hon med på långtur.
Vi gick Lill Brännträsk rundan. I hennes tempo, så ikväll fick jag ordentligt med motion! :)
 Min fina vän...som tyvärr flyttade alldeles för långt bort. Men så är det..
Förr har jag hälsat på henne varje år, men nu var det ett bra tag sedan. Men nu ska det bli ändring på det !
 Liva fick följa med , men Kanaya valde jag att lämna hemma. Nog 
så varmt för henne tyckte jag. Liva klarar värmen bra så länge hon får bada mellan varven,
och göra det hon tycker är roligt :):).  I utställningsringen är hon då  helt plötsligt så jätte värmekänslig...Kanske för att det tycker madam inte är så kul :) Min lilla pärla !
Vid Abborrtjärn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar