lördag 11 februari 2017

Lite trötta

Som alltid har jag svårt sova när jag intagit lite starkare dryck så jag steg upp med Vilda , klockan sju , hennes matklocka :). Och jag med var hungrig.  Kaffe , fota och bloggstund med finaste sällskapet en lördags morgon är inte helt fel . :). Att jag då är ganska bakis kan jag då ta :)
Som alltid ..mina fyra pälsklingar nära sin matte. Syns på dom att det blev sen kväll. 
Kanaya och Liva bredvid i soffan , Maya på mina fötter och lilla Vilda ligger i fåtöljen . Hon lägger sig i den när hon inte ryms i soffan . Och än ryms hon i denna fåtölj. Liksom för Liva så är det inget alternativ alls att ligga på golvet och sova . 💓
Och denna Kanaya ..finner inga ord , annat än åhh vad jag älskar denna underbara goa godhjärtade varelse ! 

Idag är jag trött , men det är självförvållat. :) . Blev lite vin igår kväll. .Och en oplanerad men mycket trevlig gå bort stund till Ulrica och Anders . Eller stund och stund , klockan var efter ett när vi kom hem!. Vilda var med såklart och även Kanaya fick följa . Kanaya är ju så lugn och fin med barnen . Hon bara inte ser ut som en snäll gosig nallebjörn utan hon är en oxå ! 💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar