fredag 17 februari 2017

Fin vecka

KNÖPPEL BERGET
Igår blev det vinterns och lilla Vildas första tur upp till favorit stället , Knöppel berget 


Ulrica gjorde oss sällskap , här är hon populär 😊
Eld fick jag upp,riktigt duktigt av mig ..för det var varken mycket ved eller bra ved !
Gott få sig en grillad korv . vinterns första det med .
Och gott med varm choklad och Ulricas hembakade bröd . 
Jag och Pärlan 💓, som bara vill åt mattes goda macka . 
Och jag och den lilla Vilda 💓.
Sötaste !
Fin utsikt . Och finaste vackraste systrarna 💓💓
Igår kväll var jag barnvakt , eller barnvakt , jag var med och  Molly och Sofia . Ulrica var på hockey och Anders jobbade . 
Vi spelade kort och gjorde oss en god frukt sallad . Mums ! 
Dagens promenad . Var tänkt gå upp till Köppel berget igen. Men det blev andra planer ,. Vi körde en bit till efter vägen , parkerade bilen och gick efter ett skoterspår. 
Fin promenad .
Fint fikaställe och gott med fika 😊


Nu dags för jobb . Men bara två nätter , skönt ! För jag känner mig inte riktigt pigg . Dessa utslag och klådan plågar mig . Men nu är det snart måndag! 

Jo , var ju på Älvsby revyn i förrgår kväll med Eva . Så fantastiskt bra den var , vad jag fick skratta ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar