onsdag 15 februari 2017

Fina dagar och nätter

Har jobbat tre nätter och är nu ledig till fredag . Har inte sovit så länge så jag har även kommit mig ut på ett par fina promenader med mina fyra flickor.  Jag njuter av ljuset , solen ,luften och sällskapet såklart, en härlig tid har vi nu framför oss ! Hade tänkt gå över Fjörn idag men där var det bara blå is . Så det blev en promenad halvvägs upp till Knöppel berget . Där var så fint att gå .


Fin promenad upp mot Knöppel berget

Och Glada lyckliga hundar 💓💓💓💓

Vacker promenad i går morse på väg hem från jobbet . Så ljust nu när jag går hem på morgonen!


Måndagens promenad.Först bakom Åberget och sen efter ängarna bakom Hulte. Tung gått var det  då det var många plus grader och skoter lederna inte riktigt bar .
Var sedan hem till mamma som fått komma hem från lasarettet 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar