måndag 9 oktober 2017

Nu har jag :)


Har så länge velat ha och sökt mig en rosa kavaj . Men det har aldrig funnits när jag kikat runt i affärerna . För ett par år sedan köpte jag mig en kavaj , men det är "fel" rosa färg . Mer gammelrosa , lite blaskig i färgen . Trivs inte riktigt i den men har använt den nån gång i brist på annat. 
Men så nu när vi var i Åre hjälpte Jenny mig hitta och och beställa några kavajer på nätet . (Tanken var att jag skulle ha till Sundsvall utställningen ) . 
Tre stycken beställde hon åt mig , i lite olika rosa nyanser och modeller . Och jag kunde faktiskt  ha dom ,så alla tre blir kvar . Ja nu behöver jag inte tänka inför varje utställning att jag skulle nu haft  en rosa kavaj att ha på mig :) . Och dom går ju faktiskt att ha annars oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar