tisdag 31 oktober 2017

Kommit igång


Förra veckan så var jag iväg två gånger och simmade . En gång i Öjebyn och en gång i Munksund .
Har bestämt att nu ska jag börja träna . Det räcker inte bara med mina promenader.  
Och det har ju börjat bra , men så är det ju bara andra veckan än :) . 
Tanken är att simma två gånger i veckan , och sen kvälls gympa en till två gånger . Åtminstone en gång . Tycker att det är ett rimligt mål som jag skulle kunna genomföra . Men vi får se ..har ju hundar , hem och heltids jobb oxå .. Men man mår ju bara så bra när man tränar , när man gör något som höjer pulsen . Nu i början när jag simmar så är det minst 45 minuter som gäller . Och det känns bra  , orkar inte så mycket längre , just nu . 
Så idag SKA jag iväg och simma . Och en skogs utflykt oxå . Jag vet bara inte vilken ordning jag ska ta det . Jag får se . Ska då börja med klä på mig nu iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar