måndag 9 oktober 2017

Björntjärn idag

Idag har jag hunnit med en fin promenad med alla mina fyra pälsklingar . Vi åkte till Björn tjärn . Först tränade jag en liten stund med Vilda . Några linjetag och ett litet fält med dummies fick hon göra . Det gick bra idag . Helt plötsligt är hon inte lika bytes medveten , jag vet inte riktigt vad som hänt , men bra är det då :) . 



De fyra finaste 😍. Som sagt ..dessa är min rikedom . tillsammans med barnen . Men ens barn , det är ju så självklart att det är det bästa man har , att man älskar dom mest och är stolt över dom . Får inte visa bilder på dom bara hur som helst ,tyvärr , men då är det ju tur jag har mina vovvar :) .
Mina vovvar , det är livskvalité! 

Maya 💓
Kanaya , nä hon är inte fet , men mycket päls det har hon!! Pälsbomben , lilltrollet , lilla Björn 💓
De två första , Maya & Liva 💕
Liva 💖
Vilda 💓. Riktigt fin bild på kalven . Synd bara att det var från sidan där såret är . Såret ja.. Det har läkt så fint . Och pälsen runt om kommer fort . Tycker dom rakade ett stort område .., men dom gjorde nog det som var bäst . För att riktigt kunna se hur det såg ut . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar