lördag 14 oktober 2017

Tack mina älskade vänner .

Tack mina älskade aktiva härliga vovvar att ni ser till att jag tar mig ut oavsett väder . Tack vare er så får jag frisk luft och motion nästan varje dag .Så även idag . Härlig skogs promenad blev det kring riks 13 innan middagen .
Annars idag .ja då har jag sovit .Sov till halv tre!! Väldigt sällan förekommande att jag sover så länge . Men jag behöver inte det heller .Och det ä tur det , för jag har inte valt jobba natt för att sova sen hela dagar . Då skulle jag lika gärna kunna jobba dag , Eller då hade jag nog valt att jobba dag , någonstans ..  .Men som jag oxå  brukar säga , jag sover om jag är nog trött och riktigt behöver det .
Sen så vänder jag tillbaka dygnet så bra när jag är ledig , kommer mig i säng på kvällen och sover bra på natten .
Igår  var jag och mamma och gick en skogs promenad .Vi hade med oss fika , choklad och smörgås  mums :):). Mysig stund , synd bara att solen totalt har övergett oss !

Hann med en tränings stund oxå igår . Med fågel . Och det gick skapligt. Vilda är faktiskt duktigare med fågel än med dummies .. Jag måste bara lära mig att sluta i tid , sluta när det går som bäst ! ( Vilket jag så väl vet att man ska göra !!;) .
Liva fick göra ett fält , och jo det gick bra .Tills hon skulle ta in sista fågeln , en and , ...Då fick tanten för sig att den skulle hon flå ...! Ja vad som då flög in i hennes skalle !!??? Skyller väl på att det är löp på gång :):) .

Fortsatt trevligt helg önskar jag alla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar