tisdag 31 oktober 2017

Fin gårdag

Igår hade Johan möte i stan och medan jag väntade på honom så  gick jag och flattis tjejerna en promenad . I stan! 
Först genom fina Badhusparken 

Sedan gick vi på storgatan .  Vildas andra promenad på stan , ja faktiskt även Livas andra(kanske tredje) stads promenad . På över 10 år ! :) .  Det var då inga problem . T.o.m Vilda gick så fint . Men visst är det ju bra träning , och viktigt ,att se något annat än skogen :) Och gå annat än bya koppel promenader . Men på väg hem stanade jag vid riks 13 och gick en halvtimmes promenad i skogen så vovvarna skulle få springa lös . Det blev nog så länge vara i bilen i går , eller länge och länge . Allt är relativt ... Men i mina ögon sett , och efter min hund hållning . 
Och sen dagens hundpunkt ,  jag och min pojke var och och åt lunch tillsammans. På nyöppnade Bastards Burger .Det var gott .  Sen var vi och handlade ett par skjortor åt honom inför helgens festligheter . 
Johan tog sen bussen hem , och jag tog en go fika på Kvantum i väntan på få hämta matkassen . 
Och igår kväll ..Ja då va jag iväg till Rosvik på gympa ! Japp det är sant :) . Susanne som jag jobbar med skulle hålla ett pass där i veckan och tyckte jag skulle komma och prova på . Och så jag gjorde . Några år sedan sist jag var  på den typ av träning , men det gick bra och oj vad det var roligt .  Så skönt för kroppen , fastän jag nu känner att tränings värken kommer smygande mer och mer .:)
  När jag kom hem gjorde jag en god frukt sallad , och meningen var en blogg stund . Men det blev rygg läge i soffan en stund innan det blev sängen . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar