måndag 9 oktober 2017

Förra veckan


Jag var lite konfunderad och lite orolig efter vår träning med fågel den där dagen . Förra veckan tinade jag några fåglar och tog med mig bara Vilda ut i skogen . En helt annan hund var det , nu kände jag igen min Vilda . Hon tvekade inte alls med fågel , pigg ,alert och glad var hon . Och kom in med fågeln riktigt fint gjorde hon .Ja nåt ärevarv blev det vid ett par tillfällen :) men i det hela taget mycket bra . Jag vet ju att det går upp och ner med träning , att ena gången flyter allt och allt fungerar klockrent ,för att andra gången ingenting som  fungerar . Och vet ju att hundar har liksom människor bättre och sämre dagar . Och speciellt en unghund! 
Men ändå har jag så lätt att bli orolig ,lätt att  börja fundera vad jag gör/gjort för fel .  Måste jobba bort det där :) Sluta fundera och oroa mig så mycket ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar