lördag 24 oktober 2009

Älg fest

Nu är vi snart på väg upp till folkan....Jag skriver vi för Mannen följer också med. Det blev inget läger för Jenny är inte riktigt i form, hon är inte sjuk men känner sig lite sliten, så vi tyckte det bästa var att hon skulle vara hemma och ta det lugnt.Trist, men samtidigt bra . Inte bra att hon är sliten utan att jag fick vara tillasammans med Lars på festen.

Nu ska jag gå och ta upp fågel från frysen och i morgon innan jag börjar jobba ska vi ut och träna. Intressant att se om uppehållet gjort Liva mer villig att apportera fågel eller om det blir som att börja från noll. Som sagt, intressant att se....
Trevlig lördagkväll på er alla

1 kommentar:

  1. Så kul med fest!
    Jag är också alltid orolig att apporten ska gå bakåt när vi gjort uppehåll. Men det verkar alltid vara precis tvärsom. det är som att poletten haft tid att ramla ner. Så funkar iaf Figo

    Ha en trevlig lördagkväll /Maggan

    SvaraRadera