onsdag 21 oktober 2009

Medan det är ljust

Idag har jag jobbat halvdag ..Det är toppen att sluta halv ett ,så mycket är kvar av dagen och man hinner vara ute medan det är ljust. Som idag, en underbar promenad i solsken . Idag var Helena och hennes Mira med oss, mycket trevligt med sällskap.
I eftermiddag blev det stan för mig och Johan. Hittade oss kläder, det blir lite festligheter framöver och då är det så kul att få ta på sig något nytt. Johan ,han ska på disco på fredag. Lillgrabben min ,det tycker han är skoj..Men han är så lik mig ,jag var likadan i hans ålder. (Fortfarande är det kul med fest*ler*).
Imorgon är jag ledig och då blir det inte att greja på hemma, jag ska på Ikea.En kompis och hennes man ville ha sällskap och smakråd , såklart ställde jag upp på det ! Det var ett tag sedan jag var dit så det ska bli riktigt skoj.Och själv har jag också en del på inköpslistan.....

1 kommentar:

  1. Ikea ärr alltid skoj...Om inte annat går man ut med servetter o ljus hihi

    SvaraRadera