måndag 19 oktober 2009

Måndag

Det blir en promenad lite senare, idag är det inte lika vackert som på bilderna här,utan det är grått ute ,känns som snön "hänger" i luften.


Lilla toaletten är skurad från golv till tak, nytt duschdraperi, matta o handukar är bytta..Så nu
jag tagit mig en kaffepaus framför datorn..Idag är det städa som gäller och sen när gubben kommer från Luleå blir det långpromenad med Liva ,ska gå rundan som vi gick igår.

Vad det är skönt att vara ledig, hade jag bara mer semester sparat skulle jag tagit ut en vecka nu på hösten..Tyvärr har jag inte det , de som är kvar behövs till efter jul när skidsäsongen drar igång på allvar. Det här med längdåkning och skidskytte är så roligt, ser verkligen fram emot den här säsongen .Och nästa år ska jag med till Kalle anka cup och skidskytte sm. I år var jag hemma av olika anledningar.





Nu ska jag gå och fortsätta .



1 kommentar: