måndag 5 oktober 2009

Nu är det utställning som gäller

På lördag ska jag gå på min första handlerkurs och det ska bli så kul. Roligt att det är Linda som håller i den. Linda äger Livas kullbror Dollar . Och det här med utställning är hon jätteduktig på, så det kunde inte bli bättre..
Sen på Söndag ska jag o Maya på en inoff.utställning i Boden så då får jag snabbt praktisera allt jag lärt mig på lördagen..Så lyckat!! På kursen ska jag ha med Liva, det är med henne jag känner jag behöver mest hjälp med och tips hur jag ska kunna visa henne på bästa sätt. Men Maya,hon tyckte det var såå kul att få springa i ringen med sin matte ,hon visade upp sig själv så fint. Visserligen har jag bara ställt henne en gång och då utomhus ,nu är vi inne i totohallen på Bodentravet. Men jag tror det går bra,hon blir så glad när bara hon får min uppmärksamhet ,vilket inte händer alltför ofta.

Sen så ska vi på 40 års kalas lördagkväll..Den här helgen ser jag verkligen fram emot! Och tänk, vilken tur att jag var ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar