lördag 3 oktober 2009

Dags för fest

Har nyss kommit hem efter en snabb! cykeltur med Liva.Hon älskar att springa brevid cykeln, hon travar så fort nu så jag har fullt sjå med att orka trampa...Vilket steg hon börjar ha!!

Nu sitter vi och bara myser framför tv, Liva ligger bakom mig och värmer så skönt.. Fint har jag hemma också, för idag har jag städat.Putsat fönster och satt upp nya gardiner.
Snart börjar körslaget , och efter det ska vi gå upp till folketshus. Handbolls sektionen anordnar en fest där . Det är inte ofta det händer nåt i byn så absolut ska vi gå dit. Man vill gärna ställa upp när någon väl ordnar något. Men först blir det ett par glas vin framför tvn och njuta av alla ljus jag tänt.
Vad gör ni en mysig höstkväll som denna?

1 kommentar:

  1. Hej Veronika.. så duktig du varit.. ingen ro å vila hos dej inte..verkar vara full rulle jämt..:-)

    Hoppas allt är bra med er?
    Jag har gått på ledigvecka nu.. tills Torsdag..sen är det möte på havsbadet..å daghelg sen.

    Hoppas vi ses hos Nilssons.. ha det bra..kram på er å dogzen. Helén.

    SvaraRadera