fredag 23 oktober 2009

Det blev att handla

Det blev en lång och mycket trevlig dag på ikea igår, handlade en hel del gjorde jag . Bl.a ett klädskåp som jag ska ha i sovrummet,det ska nu bli ordning och reda här.Och såklart följer ju alltid ljus och servetter med hem.

Det blev Niklas som fick lämna idol ikväll . Han var inte en av mina favoriter, men alla är ju jätte duktiga och gör det jättebra. Synd om den som måste lämna tävlingen, men dom tar det bra tycker jag.
Jag har jobbarhelg igen, men jag kan ända fara på älghippan som byns jaktlag ordnar på folkan imorgonkväll. Slutar klockan fem och på söndag börjar jag inte förrän kl. tolv. Ibland har man tur. Barnen ska på läger i helgen som skidklubben ordnar . Dom brukar ha så kul på dessa läger. Det är inte bara att träna som gäller ,dom gör även annat och det viktigaste är att ha kul tillsammans.
Husse har köpt hundarna varsitt märgben idag , ska säga att jag har en Liva som ligger på mina fötter och tuggar frenetiskt. Gott !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar