torsdag 28 januari 2010

Så rörande





Idag är jag ledig så nu på morgonen har jag varit ute med mina älskade vovvar..Först var vi och gick efter skoterleden, eller plumsade rättare sagt för det har snöat och blåst så mycket att skoterspåren är helt igendrevade. Men hundarna trivdes och jag har fått mig ordentligt med motion.
Sedan gick vi förbi Norrgården och hälsade på gamlen på min avdelning..Det är så rörande att se hur lycklig en del blir när dom får se och ta på hundarna !! Tänk så gott det skulle göra våra gamla om man kunde ha en katt och en liten hund på alla äldreboendena.. Det finns beende som har det och det är jättebra!!
Ser nu att det har klarnat upp ute och solen skiner, vilken vacker vinterdag..Oj vad jag skulle vilja ut en tur till, men planerna är att åka till Storheden och handla..
Hej så länge


2 kommentarer:

  1. Så otroligt söt bild högst upp. Heter det header? Maya fjäskar efter bus med Liva som är på hugget!

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Jag håller med Maggan, du har verkligen lyckats med att fota i rätt ögonblick!

    Jodå, nog finns det fina husvagnar alltid! Synd bara att vi velar så mycket...om vi ändå bara kunde bestämma oss för en!! *ler*

    Ha det gott!! Kram / Helena

    SvaraRadera