torsdag 21 januari 2010

Vad vi alla har varit duktiga idag!!

Då var andra SM dagen över.. Och idag har det vara väldigt hektiskt för oss, full rulle minst sagt!! Jag har grillat hamburgare hela dagen, inte min starkaste sida , men det har gått bra ändå. Sen måste jag säga att vi har elever från Strömbackas restaurang linje som hjälper oss i tälten med servering och försäljning.. Jätteduktiga och trevliga ungdomar som är till så stor hjälp. Och det bad jag deras lärare hälsa till dom att vi tältansvariga tycker.

Jag tycker det är roligt och jag hjälper så gärna till vid sådana här tillställningar. Det som är synd är att man missar helt själva skidtävlingen. (Som ni vet är jag ju ganska så sportintresserad*ler*) Först när vi var på väg kom jag mig för att fråga Lars , Vem vann egentligen idag??? Men som sagt det har varit en stressig dag.. Vi åkte förbi Djurkliniken på väg hem för att köpa Dr.Baddakys Fiskolja till Liva, när jag skulle betala så kom jag inte ihåg koden, totalt borta!!! Slog fel kod ett par gånger, efter en stund så kom jag på rätta . Pinsamt värre , tur som var så var det bara jag och tjejen i kassan.

Nu blir det en kvällsprommenad med Liva, sen ska jag försöka göra en tidig kväll. Imorgon börjar jag klockan sex. Känns bra att få vara på "Norris" imorgon *ler*

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Jag ser att du har haft det hektiskt idag!!

    En liten fråga bara...har ni hunnit boka för Umeå cupen än??
    Jag tänkte att man kanske borde göra det snart för att vara på den säkra sidan!!

    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Heeij.. joo, jag hörde i förrgår att hon sett dej där. De skulle vara på Valls även idag, men Sofie är hemma, hon har sån ryggvärk, så hon får vila sig.
    Men skoj verkar ni haft iaf.. trist att ni inte hinner me å kika på loppen där emellan.
    Jag var sugen å kika jag me, men det har varit en hektisk vecka, trots ledigveckan..
    Idag ska jag å Sara å hämta mina 2 syrror från Trollhättan, de kommer till Lule me tåget.
    Sen är det begravning ev idag, OM jag hinner...åsså middag för mamma ikväll på Golden.. ojojoj.. hur ska man hinna..=)
    Men de går nog..de får de ju göra.

    Så roligt för Jenny å skidåkningen.. hur gick det för dom då? Inte dumt å få möta gamla skidåkare.. Jag tycker det är skitskoj att de anordnar sånt här i Pite.. de var ju jämt skidtävlingar på valls förut..då man var yngre.

    Jodå, jag känner mej något bättre.. men nåt lurigt i kroppen är det allt.
    Hur är det själv då? Hoppas du får en fin arb.dag på Norris.. kram på er.. å de 4-benta småtjejerna.. Helén å flocken.

    SvaraRadera