fredag 8 januari 2010

Vemodigt, minst sagt!

Då har jag (även 5 st. till. )arbetat vår sista dag på avdelning K/K . Jag instämmer med min super fina arbetskamrat Irene , att känslan idag har varit vemodig. Och tårarna var nära när jag kramade om henne innan jag gick hem. Jag vet ju att vill jag så småningom tillbaka så har jag chans till det , men jag vet också att vissa av min nuvarande arbetskamrater kommer jag inte jobba med igen. De går inom ett par år i pension . Bl.a Irene.
Igår kväll hade vi jättetrevligt tillsammans . Vi som slutar blev bjudna på mat på Golde Dragon . Så gulligt gjort av dom. Jag har mina planer på hur jag ska återgälda det.....

Igår hade jag introduktion igen och med risk för att låta tjatig så känner jag att jag valde rätt. Det är en jättetrevlig avdelning , en arbetsmiljö som jag redan trivs i. Mina nya arbetskamrater är också jättefina, och än har jag aldrig haft större problem att samarbeta med någon. Så det här känns BRA. Som Irene sa, klok som hon är, Veronica, du har gjort helt rätt val. Det här behöver du .

Nu är pizzan hemkommen. Ha en trevlig fredagkväll

1 kommentar:

  1. Hej veronica
    Jo det var jätte trevligt på golden dragon.Och god mat.Man kommer att sakna er allihopa som man har jobbat med.Jag har trivt jätte bra.Ni är super.Man vart tårögd då man krama om allihopa.Man får hoppas att man kommer att trivas på öjagården.Det känns alltid lite nervöst innan.Ha det bra och hoppas du kommer att trivas på din nya avdelning.Kramar ann-charlotte.Man får komma och hälsa på nån gång

    SvaraRadera