fredag 23 december 2011

Bakslag

Har haft lite mindre värk sista två dagarna, t.o.m så jag har minskat på värktabletterna. Var så glad igår ,kändes som att nu äntligen börjar det bli bättre. Men då sent igårkväll blev det mindre roligt...och klockan fyra i morse vaknade jag med värsta värken hittils!! Tog mina starkare värktabletter vilket inte alls hjälpte. Gick och vandrade i huset , sen lade jag mig på soffan med Liva och Kanaya. Den goa värmen av hundarna gjorde så gott !! Liva värmde mitt onda ben och Kanaya fick igång cirkulationen i min kalla höger fot och efter en stund sov vi alla tre :).
Vad dessa djur gör mycket gott för vi människor, kanske låter fjantigt för vissa öron ,men vi djurvänner och hundälskare vet att det är så!!
Idag har jag inget planerat annat än en långsam prommis med hundarna i skogen, ta det lugnt och ge fasiken i att SITTA!!

Önskar er en lugn och stressfri dag.

På återseende, Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar