onsdag 28 december 2011

Litet steg på väg..

Nu har vi äntligen tagit första steget till ett nytt kök...vi har nämligen varit på IKEA. Vi fick jättefin hjälp att "komma igång" med planeringen, men oj vad det är mycket!!! Och jag måste erkänna att jag är urdålig på allt vad inredning heter. Varken kunskap eller riktigt intresse har jag heller så ni kan tänka er att det inte är så lätt då. Men vi har då lyckats få ihop en grov planering på papper så nu blir det att se till att få tips och råd..Tur jag har vänner som är jätteduktiga och intresserade av heminredning..jag vet vem jag ska vända mig till :).
Blev att handla väldigt lite den här gången, hann inte för tiden bara rann väg kring denna köksplanering. Men det följde hem lite ljus,ljusstakar och en badrumsmatta . Sen hade jag även en liten beställning från mamma och en kompis.
Och hundarna har aldrig varit hemma ensammen så länge som idag! Jag var ganska så stressad inan vi kom oss iväg hem, men vet ni..dom har faktiskt överlevt dagen :):)


Nu ska jag slötitta på hockey. Junior VM har satt igång.

Ha det så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar