lördag 3 december 2011

Gamla Brännträskvägen.



Överraskade min kära mamma med att stå i köket hemma i Sjulis på förmiddagen. Ville gå dagens prommis i Sjulsmarks skogarna och som jag förstod ville mamma och Ixie följa med som sällskap. Idag gick vi mot Brännträsk efter gamla Brännträskvägen. En väg jag har ridit efter många gånger i min ungdom och har fina minnen från , så det blev en riktig nostalgi prommis igen. Vi plockade även med oss enris hem, har tänkt få till det lika fint på bron som jag hade för två år sedan. Orkade inte börja med det idag. Blev ryggläge framför tvn när jag kom hem och även resten av eftermiddagen och kvällen...






Nu hoppas jag på en godnatts sömn så jag orkar med morgondagen...Lilla julafton i spårskogen ! Visst låter det bara så mysigt och trevligt :)



Fortsatt fin andra adventshelg önskar jag er. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar