torsdag 8 december 2011

Se det snöar.

Efter tre dagar i Umeå så är vi hemma igen.Och så fint att komma hem till snö! Men det har snöat även i Umeå.. Så fint och mysigt ute, nu har den riktiga julkänslan kommit.
Dottern har varit hemma själv dessa tre dagar , sett till huset och skött om alla de fyrbenta familjemedlemmarna. Hon är ju 15 år ,men jag tycker ändå hon har gjort det bra.. Må då vara att fixa det men att hon ville ta på sig att sköta om hundarna i tre hela dagar! Jag frågade Jenny om hon hade kramats med hundarna mycket. Hennes svar: "Nä,men dom med mig. Herregud, dom har nästan bråkat om min uppmärksamhet!! ".
I vanliga fall märker hon inte av dom..då är dom ju där jag är:).


Ikväll hade jag glada hundar..matte kommit hem oxå en prommis efter ängarna i härlig nysnö! Vad det sprangs, jag blev riktigt glad att se dom :)


Var rädd om varandra och var tacksam för varje dag ni och era nära och kära får vara friska.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar