tisdag 13 december 2011

Depp..

Var hos läkaren igår..blev sjukskriven ytterliggare några veckor. Då jag inget bättre blivit,snarare tvärtom så vet jag ju att jag inte kan gå tillbaka till jobbet än . Men det är hemskt det här att vara sjukskriven, på alla sätt och vis! Det är tur jag har hundarna som gör att jag måste ta mig ut . Förstår nu dom som bara lägger sig ner och deppar ihop...

Fick träffa min nya läkare igår,(han jag gått hos har såklart slutat på vår vårdcentral), trevlig och förtroendeingivande ,inget fel alls på honom. Fördjävligt nog har jag fortfarande inte fått komma på röngen men nu idag skulle han ringa och skynda på det hela. Nåt positivt iallafall...
Det är inte bara en person på vårdcentralen som fått höra att hundarna har bättre vård och att jag vet vad jag talar om för jag har tre stycken själv.
Oxå mår man dåligt för att ha varit otrevlig och irriterad..
Nu ska jag tänka som min goa vän brukar säga, det finns dom som har det värre. Men det har varit så mycket nu ....vissa stunder är det bara jobbigt...

Nu ser jag fram emot morgondagen. Ska gå "mora" med hundarna på förmiddagen och sen på Hundvis tematräff med Maya. Så är planerna iallafall.. Har även tänkt börja komma mig iväg en stund varje dag till vc träningshall. Det finns ju faktiskt en del övningar jag kan göra, viktigt att göra det så jag inte helt förfaller :)

Godnatt ,med en önskan om en bra morgondag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar